نصب چشم دزدگیر پارادوکس مدل NV5 و دوربین مداربسته داهوا HDBW2431EP-S-S2

نصب چشم دزدگیر پارادوکس مدل NV5 و دوربین مداربسته داهوا HDBW2431EP-S-S2


چشم دزدگیر پارادوکس مدل NV5

امروزه یکی از ضروری ترین دستگاه ها در سیستم اعلام سرقت و یا دزدگیر اماکن رادار های تشخیص حرکت می باشد ، رادار NV5 محصول کمپانی پارادوکس کانادا می باشد و با برترین فناوری در این عرصه تولید شده است ، محل نصب این رادار یا چشمی در ورودی ساختمان ها و هر جایی که احتمال ورود افراد ناشناس و یا سارقین به اماکن مسکونی - اداری و یا تجاری می باشد در نظر گرفته می شود. این رادار دارای قابلیت تشخیص حیوانات بوده و در اماکنی که امکان تردد حیوانات خانگی می باشد می توان به راحتی از این رادار استفاده کرد.

 

دوربین مداربسته داهوا HDBW2431EP-S-S2

4 مگاپیکسل با رزولوشن 1440*2560 تصویری به بزرگی کل فضایی که قصد نظارت ویدیویی بر آن را دارید به شما می دهد. با کوچکترین نور موجود در محیط، می تواند به صورت رنگی فیلمبرداری کند. در صورت اختلال در شبکه و قطع دسترسی دوربین به دستگاه رکوردر، به راحتی در حافظه ای که داخل آن قرار داده اید، تصاویر را ضبط می کند و پس از وصل شدن شبکه، اطلاعات را به دستگاه ارسال می کند. تصحیح شدت نور کم و زیاد به صورت سخت افزاری انجام می شود و کمک بسزایی در تشخیص سوژه در صحنه های با تظاد نور زیاد می کند.

دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

و اما دوربینی که امروز قصد معرفی آن را داریم، دوربین دام داهوا مدل HDBW2431EP-S-S2 می باشد که مطمئنیم با دیدن ویژگی های منحصر بفرد آن و مقایسه با برچسب قیمتی اش، شما هم مثل ما عاشقش می شوید.

4 مگاپیکسل و فراتر از آن

سنسور به کار رفته در دوربین دام تحت شبکه داهوا مدل HDBW2431EP-S-S2 از نوع CMOS و به اندازه 1/3 اینچی می باشد و تصاویری با رزولوشن 1440*2560 با فریم ریت 30 به دست می دهد و اگر با فریم ریت 20 مشکلی نداشته باشید می توانید دوربین را در حالت 1520*2688 تنظیم کنید و از ریزترین جزییات صحنه غافل نمانید. سنسور دوربین دام HDBW2431EP-S-S2 از قابلیت حساسیت فوق العاده به نور برخوردار است که به راحتی می تواند با کمترین نور موجود یعنی 0.008م نور یک شمع در حالت رنگی به کار تصویربرداری خود مشغول باشد.

 

فقط مناطق مهم را با کیفیت بالا ضبط کنید

مطمئنا در فیلمبرداری از محیط، جاهایی هستند که هیچ اهمیتی برایتان ندارند و نیازی به نظارت بر آن مکانها ندارید. اما در یک قدمی همان جاهای بی اهمیت، جاهایی هستند که فوق العاده برایتان کلیدی و مهم هستند و میخواهید تمام دقت دوربین در آن نقاط مصرف شود. تکنولوژی ROI به کمک ما آمده تا با مشخص کردن آن محدوده ها بتوانیم علاوه بر کاهش حجم تصاویر، از بیشترین عملکرد دوربین در آن نقاط مطمئن باشیم.

به صورت هوشمند و اتوماتیک افراد خاطی را شناسایی کنید

با استفاده از امکانات هوشمند دوربین HDBW2431EP-S-S2 می توانید یک خط فرضی روی تصویر رسم کنید و اگر سوژه ای از آن خط رد شد، یک واکنش مناسب نشان دهید. یا یک محدوده مستطیلی مانند استند یک جواهر در موزه ترسیم کنید و اگر کسی به داخل آن محوطه وارد شد دوربین شما را باخبر سازد. این قابلیت هوشمند دوربین مداربسته دام داهوا HDBW2431EP-S-S2 برای موزه ها یا ترمینال یا ایستگاه های مترو و یا هرجایی که دارای ارباب رجوع بسیار زیاد می باشد، بسیار کاربردی خواهد بود.