نصب دوربین مداربسته دید در شب کاشان

 


از مزیت های یک دوربین دید در شب رنگی  قابلیت خواندن پلاک ها در شب می باشد. اگر دوربین دید در شب مناسبی داشته باشد می تواند کمک کند پلاک خودرو را واضح تر و دقیق تر ثبت کند.

ویژگی‌های مهم دوربین پلاک خوان :

کیفیت تصویر : خصوصیت بارز دوربین پلاک خوان کیفیت تصویر بالای آن است. این به این دلیل است که توانایی دوربین برای ثبت جزئیات بیشتر ارتباط مستقیمی با رزولوشن آن دارد. هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری ارائه داده که تمامی جزئیات در آن به خوبی نمایان خواهد بود.

قابلیت WDR : یکی از قابلیت‌های مهم در ارائه تصاویر با کیفیت در دوربین‌های مداربسته، قابلیت WDR است. دوربین‌هایی که مجهز به قابلیت WDR هستند می‌توانند در شرایط نوری بد و نامناسب روشنایی را به خوبی در سطح تصویر توزیع کنند. این عمل مانع از سیاه و تیره شدن تصویر در هنگام تابش مستقیم نور می‌شود. دوربین  پلاک خوان نیز  باید به این قابلیت مجهز باشند زیرا در اغلب موارد در فضای باز و در زیر تابش مستقیم نور خورشید نصب می‌شوند.

امکان دید در شب : دوربین‌های پلاک خوان به قابلیت دید در شب مجهز هستند. یک خصوصیت مهم درباره قابلیت دید در شب دوربین مداربسته، برد آن است. برد دید در شب دوربین پلاک خوان باید به اندازه برد پلاک خوانی آن باشد. یعنی چنانچه دوربین مسافت دور را تصویربرداری کند و برد دید در شب دوربین کمتر از این مسافت باشد در شب تصویربرداری دچار مشکل خواهد شد.
 

شرکت نگهبان نمایندگی فروش محصولات   KDT  در کاشان